Anteeksi...
Jos mä tein jotain väärin.
Jos mä jätin jotain tärkeää sanomatta.
Jos mä sanoin jotain joka olisi pitänyt jättää sanomatta.
Anteeksi.
Jos mä jätin jotain tekemättä.
Jos mä osketin sua väärään aikaan.
Ja jos mä en antanut sun koskettaa.
Anna anteeksi
Jos mä en osannut rakastaa..
Kommentit